Caracteristici SEO

Cum functioneaza SEO?

Motoarele de cautare precum Google si Bing folosesc crawleri (roboti) pentru a aduna informatii despre tot continutul pe care il pot gasi pe internet. Crawler-ul porneste de la o pagina web cunoscuta si urmeaza link-uri interne catre pagini din acel site, precum si link-uri externe catre pagini de pe alte site-uri. Continutul din acele pagini, plus contextul legaturilor pe care le-a urmat, il ajuta pe crawler sa inteleaga ce contine si la ce face referire fiecare pagina si cum este conectata semantic la toate celelalte pagini din baza de date a motorului de cautare, numita index.

Cand un utilizator introduce o solicitare in boxul de cautare, motorul de cautare foloseste algoritmi complecsi pentru a scoate ceea ce considera a fi cea mai precisa si utila lista de rezultate pentru acea solicitare. Aceste rezultate organice pot include pagini web pline de text, articole de stiri, imagini, videoclipuri, liste de afaceri locale si alte tipuri de continut mai de nisa.

Exista o multime de factori ce influenteaza algoritmii motoarelor de cautare si acesti factori evolueaza tot timpul pentru a tine pasul cu schimbarea comportamentului utilizatorului si cu progresele in invatarea automata.

Ai un site si nu performeaza?
SEO este important pentru site-ul tau! Noi stim asta din proprie experienta si va putem demonstra prin rezultatele proiectelor noastre.

Contacteaza-ne
Intrebari si raspunsuri
Optimizarea pentru motoarele de cautare, sau pe scurt SEO, este practica de a face un site web sa se claseze mai bine in motoarele de cautare. Unele motoare de cautare comune sunt Google, Bing si DuckDuckGo. Daca doriti sa cresteti numarul de persoane care va gasesc site-ul cu ajutorul motoarelor de cautare, atunci SEO ar putea fi ceva spre care sa incepeti sa va indreptati atentia. Exista si alte canale de marketing care vor genera trafic catre site-ul tau dar, in medie, nu exista un canal de marketing digital care sa genereze un cost per client mai mic decat SEO.
Fiecare site web are un scor de autoritate de domeniu (DA) care va varia de la 1 la 100. Este calculat si gestionat de o companie numita Moz. Exista o serie de factori care pot avea un impact asupra scorului tau DA. Un factor care contribuie major este numarul si calitatea altor site-uri web care fac linkuri catre site-ul dvs. Aceasta este o masura excelenta de utilizat daca doriti sa comparati cat de bine ar putea performa site-ul tau pe Google, spre deosebire de site-urile concurente. Ne uitam in mod regulat la scorul DA al site-ului nostru web, precum si pe cel al concurentilor nostri. Acest lucru ne ajuta sa identificam cat de eficient ne ajuta eforturile noastre de marketing pe Google, in raport cu concurenta noastra.